Studijní opory pro program Učitelství pro mateřské školy
Studijní opory pro kombinou formu studia ve studijním programu Učitelství pro mateřské školy
Psychologická propedeutika
Studijní opora pro předmět Psychologická propedeutika
Komunikační dovednosti učitele MŠ
Studijní opora pro předmět Pedagogická komunikace v MŠ
Dramatická výchova v MŠ
Studijní opora pro předmět Dramatická výchova v MŠ
Výtvarná výchova v predškolskom vzdelávaní
Studijní opora pro předměty:
– Výtvarný projev dítěte
– Využití výtvarných technik
Rozvoj počiatočných matematických predstáv
Studijní opora pro předmět Rozvoj počátečních matematických představ
Využitie matematických hier v MŠ
Studijní opora pro předmět Využití matematických her v MŠ
Rozvoj základních lokomocí dítěte
Studijní opora pro předmět Rozvoj základních lokomocí dítěte
Psychomotorika
Studijní opora pro předmět Psychomotorika
Sociální psychologie
Studijní opora pro předmět Sociální psychologie
Praktikum k podpoře sociálních kompetencí
Studijní opora pro předmět Praktikum k podpoře sociálních kompetencí
Literatura pro děti
Studijní opora pro předmět Literatura pro děti
Hra a její edukační využití v MŠ
Studijní opora pro předmět Hra a její edukační využití v MŠ
Metodika anglického jazyka I
Studijní opora k předmětu Metodika anglického jazyka pro MŠ I
Metodika anglického jazyka II
Studijní opora k předmětu Metodika anglického jazyka pro MŠ II
English Language IV.
Studijní opora pro předmět Anglický jazyk IV.
English Language VI.
Studijní opora pro předmět Anglický jazyk VI.
Manuál pro zpracování závěrečných prací v oboru Učitelství pro mateřské školy
Studijní opora pro předměty:
– Seminář k bakalářské práci
– Tvorba výzkumného projektu
Logika, množiny, relace
Studijní opora pro předmět Logika, množiny, relace
Jazyková a literární gramotnost v předškolním věku
Studijní opora pro předmět Jazyková a literární gramotnost v předškolním věku
Dějiny předškolní výchovy: Vznik a vývoj institucionalizované předškolní výchovy v 19. a 20. století
Studijní opora pro předmět Kapitoly z dějin předškolní výchovy
Základy tělesné kultury
Studijní opora pro předmět Základy tělesné kultury
Hra na hudební nástroj I (klavír, flétna)
Studijní opora pro předmět Hra na hudební nástroj I (klavír/flétna)
Hra na hudební nástroj II (kytara, housle)
Studijní opora pro předmět Hra na hudební nástroj III (kytara, housle)
Podpora využití ICT v práci učitele MŠ
Studijní opora pro předmět Podpora využití ICT v práci učitele MŠ
Základy podnikatelství
Studijní opora pro předmět Základy podnikatelství
Základy ICT
Studijní opora pro předmět Základy ICT
Od začátečníka k mentorovi (Podpůrné strategie vzdělávání učitelů ve Zlínském regionu)
Studijní opora pro předmět Vývojová psychologie
Einführung in die Präsentationstechnik
Studijní opora pro předměty:
– Výběrový cizí jazyk I (německý/španělský/francouzský jazyk) pro učitele MŠ
– Výběrový cizí jazyk II (německý/španělský/francouzský jazyk) pro učitele MŠ
Práce učitele s dětmi se specifickými poruchami učení
Studijní opora pro předměty:
– Specifické postupy při práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami
– Základy logopedie
Presentation Skills for Teachers
Studijní opora pro předměty:
– Anglický jazyk III
– Anglický jazyk V
Jak připravit kvalitní pedagogický projekt
Studijní opora pro předměty:
– Kurikulární dokumenty v praxi MŠ
– Tvorba výzkumného projektu
Strategie školy při rozvíjení spolupráce s rodiči
Studijní opora pro předmět Škola a rodina
Podpora projektové a kooperativní výuky v mateřských, základních a středních školách Zlínského regionu
Studijní opora pro předmět Specifika spolupráce MŠ a ZŠ
Edukačné rámce prírodovedného poznávania v kurikule školy
Studijní opora pro předmět Rozvoj přírodovědné gramotnosti + praxe
Využití komiksů v podmínkách mateřských škol
Studijní opora pro předmět Rozvoj přírodovědné gramotnosti + praxe
Self efficacy v edukačných súvislostiach
Studijní opora pro předměty:
– Pedagogická propedeutika
– Didaktika mateřské školy
Výtvarná výchova v predškolskom vzdělávaní
Studijní opora pro předměty:
– Výtvarný projev dítěte + praxe
– Využití výtvarných technik
Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků
Studijní opora pro předmět Metodologie pedagogického výzkumu
Hudební výchova v mateřské škole
Studijní opora pro předměty
– Základy hudební teorie
– Hudební tvorba dítěte + praxe
Analýza práce učitele s nemocnými dětmi
Studijní opora pro předmět Medicínská propedeutika
Mechanismy fungování rozvoje autoregulace učení studentů
Studijní opora pro předmět Sociálně-pedagogický výcvik
Předškolní vzdělávání a jeho význam pro rozvoj jazyka a řeči
Studijní opora pro předmět Rozvoj počáteční gramotnosti v MŠ
Podpora týmové práce v učitelském sboru
Studijní opora pro předměty:
– Sociální psychologie
– Profesní identita učitele mateřské školy
Příprava “cvičných” učitelů zaměřená na podporu pedagogických praxí studentů UTB
Studijní opora pro předmět Pedagogická praxe souvislá s portfoliem
Evaluační a autoevaluační strategie práce učitele v mateřských, základních a středních školách Zlínského regionu
Studijní opora pro předmět Pedagogická evaluace v předškolním vzdělávání
Možnosti statistického zpracování evaluačních materiálů ve školách
Studijní opora pro předmět Pedagogická evaluace v předškolním vzdělávání
Teorie výchovy a vzdělávání
Studijní opora pro předmět Teorie výchovy a vzdělávání
Výchova ke zdraví
Studijní opora pro předměty:
– Výchova ke zdraví
– Medicínská propedeutika
English Language for Pre-school Teachers
Studijní opora pro předměty:
– Anglický jazyk I
– Anglický jazyk II
Základy výtvarnej kultúry
Studijní opora pro předmět Základy výtvarné kultury
Vybrané kapitoly z pedagogiky volného času
Studijní opora pro předměty:
– Pedagogika volného času
– Metodika přípravy školy v přírodě
– Letní škola v přírodě
Pedagogická diagnostika v MŠ
Studijní opora pro předmět Pedagogické diagnostikování v MŠ
Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula
Studijní opora pro předmět Specifika práce s dětmi do 3 let v MŠ
Pohybové hry v mateřské škole
Studijní opora pro předmět Pohybové hry v MŠ
Další studijní opory právě procházejí jazykovou korekturou…