Studijní opory pro program Předškolní pedagogika
Elektronické studijní opory
2023
Etika výzkumu
Studijní opora k předmětu Analýza dat v kvalitativním výzkumu
Obsahová analýza produktů člověka
Studijní opora k předmětu Analýza dat v kvalitativním výzkumu
Výzkumný problém a témata kvalitativně orientovaného výzkumu
Studijní opora k předmětu Analýza dat v kvalitativním výzkumu
Portfolio jako nástroj podpory profesního růstu
Studijní opora k předmětům Portfolio jako nástroj podpory profesního růstu
a Reflektivní seminář k portfoliu
Metodická příručka pro zpracování diplomových prací
Studijní opora pro předmět Diplomový seminář a Diplomová práce
Analýza a tvorba odborného textu
Studijní opora k předmětům Analýza a tvorba odborného textu
a Prezentace výzkumných zjištění k diplomové práci
Úvod do problematiky výzkumu II. – základy kvalitativního výzkumu
Studijní opora k předmětu Metodologie přípravy výzkumného a inovativního projektu
Základy kvantitativního výzkumu: pro studenty humanitních oborů
Studijní opora k předmětu Metodologie přípravy výzkumného a inovativního projektu
Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků
Studijní opora k předmětu Statistické metody zpracování dat
Dynamika týmu
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.
Tým vs. skupina
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.
Týmové role
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.
Pohled zevnitř na učitelské sbory mateřských a základních škol
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.
Podpora týmové práce
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.
Podpora adaptace začínajícího učitele v podmínkách školy
Studijní opora pro předměty Sociální psychologie a Pedagogická psychologie
Obor pedagogické psychologie
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie
Reflektivní techniky v činnosti učitele, autoregulace
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie
Učení
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie
Mozkově kompatibilní vzdělávání
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie
Výkonová motivace
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie
Duševní hygiena
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie
CAN – Child Abuse & Neglect
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie
Využít Self-efficacy v edukačních súvislostiach
Studijní opora k předmětu Profese učitele a ředitele v mateřské škole
Řízení a správa mateřských škol
Studijní opory pro předmět Řízení a správa mateřských škol
Školská legislativa, dokumentace, kontrola v mateřské škole
Studijní opory pro předmět Školská legislativa, dokumentace, kontrola v mateřské škole
Finanční a projektové řízení ve školství
Studijní opory pro předmět Finanční a projektové řízení ve školství
Leadership v mateřské škole
Studijní opory pro předmět Leadership v mateřské škole
Kurikulum – formy, roviny a dimenze
Studijní opora pro předmět Pojetí a modely kurikula v předškolním vzdělávání
Kurikulum – vymezení pojmu, modely
Studijní opora pro předmět Pojetí a modely kurikula v předškolním vzdělávání
Proměny kurikula v současné škole
Studijní opora pro předmět Pojetí a modely kurikula v předškolním vzdělávání
Předškolní výchova, vzdělávání a formování pedagogických myšlenek v období baroka, dílo J. A. Komenského
Studijní opora pro předmět Předškolní vzdělávání v teoretických a historických souvislostech
Vývoj výchovy a vzdělávání od antiky po středověk
Studijní opora pro předmět Předškolní vzdělávání v teoretických a historických souvislostech
Pedagogické myšlení a organizace výchovy a vzdělávání v období renesančního humanismu, reformace a protireformace
Studijní opora pro předmět Předškolní vzdělávání v teoretických a historických souvislostech
Konceptualizace teorií vzdělávání v předškolní pedagogice
Studijní opora pro předmět Konceptualizace teorií vzdělávání v předškolní pedagogice
Nové výzvy v předškolním vzdělávání
Studijní opora pro předmět Nové výzvy v předškolním vzdělávání
Spolupráce MŠ s dalšími aktéry
Studijní opora pro předmět Spolupráce MŠ s dalšími aktéry
OD ZAČÁTEČNÍKA K MENTOROVI (podpůrné strategie vzdělávání učitelů ve Zlínském regionu)
Studijní opora pro předměty Mentoring jako nástroj profesní podpory I., II.
2019
1) Základy ICT
Studijní opora k předmětu Základy ICT.
2) Základy ICT II.
Studijní opora k předmětu Základy ICT II.
3) Elektronická učebnica pedagogického výskumu
Studijní opora k předmětu Metodologie pedagogického výzkumu, Výzkumný projekt I., Analýza dat v kvalitativním výzkumu a Akční výzkum v podmínkách předškolního vzdělávání.
4) Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků
Studijní opora k předmětům Statistické metody zpracování dat, Metodologie pedagogického výzkumu.
5) Teorie a metody rozvíjení matematických představ v předškolním vzdělávání
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení matematických představ v předškolním vzdělávání.
6) Integrované vzdělávání v podmínkách MŠ
Studijní opora k předmětu Integrované vzdělávání v podmínkách MŠ.
7) Autoevaluace mateřské školy
Studijní opora k předmětu Evaluace v předškolním vzdělávání.
8) Pedagogická psychologie
Studijní opora k předmětu Pedagogická psychologie.
9) Psychodidaktika
Studijní opora k předmětu Psychodidaktika v MŠ.
10) Společenskovědní vzdělávání v předškolním věku
Studijní opora k předmětu Společenskovědní vzdělávání v předškolním věku.
11) Spolupráce mateřské školy a rodiny
Studijní opora k předmětu Analýza spolupráce MŠ a rodiny.
12) Předškolní edukace a dítě: výzvy pro pedagogickou teorii a výzkum
Studijní opora k předmětu Specifika vzdělávání 5letých dětí v MŠ.
13) Metodická příručka pro zpracování diplomových prací pro magisterský studijní obor Pedagogika předškolního věku
Studijní opora k předmětům Diplomový seminář, Prezentace výzkumných zjištění k diplomové práci.
14) Akademické psaní
Studijní opora k předmětu Akademické psaní.
15) Podnikatelské aktivity. Základy podnikatelství
Studijní opora k předmětu Podnikání a řízení organizací.
16) Sociológia detstva
Studijní opora k předmětu Sociologie dětství.
17) Teorie a metody rozvíjení gramotnosti v předškolním vzdělávání
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení gramotnosti v předškolním vzdělávání.
18) Základy školského managementu a řízení školy
Studijní opora k předmětům Management v MŠ, Školská legislativa a dokumentace, Řízení vzdělávacích institucí.
19) Learners with Special Educational Needs in EFL Classroom: Towards the Inclusive Education Environment
Studijní opora k předmětům Odborná komunikace v cizím jazyce pro učitele I, Odborná komunikace v cizím jazyce pro učitele II.
20) Komparativní pedagogika
Studijní opora k předmětu Komparativní pedagogika.
21) Význam primární logopedické prevence v rozvoji řečových a jazykových schopností dětí předškolního věku
Studijní opora k předmětu Logopedické problémy v MŠ.
22) Self efficacy v edukačných súvislostiach
Studijní opora k předmětu Teorie předškolního vzdělávání.
23) Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula
Studijní opora k předmětům Specifika vzdělávání dětí mladších 3 let v MŠ, Alternativní přístupy v předškolním vzdělávání, Analýza kurikula předškolního vzdělávání.
24) Běžné onemocnění v MŠ
Studijní opora k předmětu Medicínská propedeutika.
25) Přírodovědné vzdělávaní v MŠ – I. část
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení přírodovědného vzdělávání u dětí předškolního věku.
26) Přírodovědné vzdělávaní v MŠ – II. část
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení přírodovědného vzdělávání u dětí předškolního věku.
27) Přírodovědné vzdělávaní v MŠ – III. část
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení přírodovědného vzdělávání u dětí předškolního věku.
28) Začínající výzkumník
Studijní opora k předmětům Výzkumný projekt I, Výzkumný projekt II.
29) Odklady povinné školní docházky v perspektivě učitelek mateřských škol
30) Proč se chci stát učitelkou v mateřské škole? Pohled kvalitativního výzkumu