Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci

Studijní opory

Studijní opory pro program Předškolní pedagogika

Elektronické studijní opory

2023

Etika výzkumu
Studijní opora k předmětu Analýza dat v kvalitativním výzkumu

Obsahová analýza produktů člověka
Studijní opora k předmětu Analýza dat v kvalitativním výzkumu

Výzkumný problém a témata kvalitativně orientovaného výzkumu
Studijní opora k předmětu Analýza dat v kvalitativním výzkumu

Portfolio jako nástroj podpory profesního růstu
Studijní opora k předmětům Portfolio jako nástroj podpory profesního růstu
a Reflektivní seminář k portfoliu 

Metodická příručka pro zpracování diplomových prací
Studijní opora pro předmět Diplomový seminář a Diplomová práce

Analýza a tvorba odborného textu
Studijní opora k předmětům Analýza a tvorba odborného textu
a Prezentace výzkumných zjištění k diplomové práci

Úvod do problematiky výzkumu II. – základy kvalitativního výzkumu
Studijní opora k předmětu Metodologie přípravy výzkumného a inovativního projektu

Základy kvantitativního výzkumu: pro studenty humanitních oborů
Studijní opora k předmětu Metodologie přípravy výzkumného a inovativního projektu

Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků
Studijní opora k předmětu Statistické metody zpracování dat

Dynamika týmu
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.

Tým vs. skupina
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.

Týmové role
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.

Pohled zevnitř na učitelské sbory mateřských a základních škol
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.

Podpora týmové práce
Studijní opora k předmětu Sociální psychologie.

Podpora adaptace začínajícího učitele v podmínkách školy
Studijní opora pro předměty Sociální psychologie a Pedagogická psychologie

Obor pedagogické psychologie
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie

Reflektivní techniky v činnosti učitele, autoregulace
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie

Učení
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie

Mozkově kompatibilní vzdělávání
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie

Výkonová motivace
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie

Duševní hygiena
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie

CAN – Child Abuse & Neglect
Studijní opora pro předmět Pedagogická psychologie

Využít Self-efficacy v edukačních súvislostiach
Studijní opora k předmětu Profese učitele a ředitele v mateřské škole

Řízení a správa mateřských škol
Studijní opory pro předmět Řízení a správa mateřských  škol

Školská legislativa, dokumentace, kontrola v mateřské škole
Studijní opory pro předmět Školská legislativa, dokumentace, kontrola v mateřské škole

Finanční a projektové řízení ve školství
Studijní opory pro předmět Finanční a projektové řízení ve školství

Leadership v mateřské škole
Studijní opory pro předmět Leadership v mateřské škole

Kurikulum – formy, roviny a dimenze
Studijní opora pro předmět Pojetí a modely kurikula v předškolním vzdělávání

Kurikulum – vymezení pojmu, modely
Studijní opora pro předmět Pojetí a modely kurikula v předškolním vzdělávání

Proměny kurikula v současné škole
Studijní opora pro předmět Pojetí a modely kurikula v předškolním vzdělávání

Předškolní výchova, vzdělávání a formování pedagogických myšlenek v  období baroka, dílo J. A. Komenského
Studijní opora pro předmět Předškolní vzdělávání v teoretických a historických souvislostech

Vývoj výchovy a vzdělávání od antiky po středověk
Studijní opora pro předmět Předškolní vzdělávání v teoretických a historických souvislostech

Pedagogické myšlení a organizace výchovy a vzdělávání v období renesančního humanismu, reformace a protireformace
Studijní opora pro předmět Předškolní vzdělávání v teoretických a historických souvislostech

Konceptualizace teorií vzdělávání v předškolní pedagogice
Studijní opora pro předmět Konceptualizace teorií vzdělávání v předškolní pedagogice 

Nové výzvy v předškolním vzdělávání
Studijní opora pro předmět Nové výzvy v předškolním vzdělávání

Spolupráce MŠ s dalšími aktéry
Studijní opora pro předmět Spolupráce MŠ s dalšími aktéry

OD ZAČÁTEČNÍKA K MENTOROVI (podpůrné strategie vzdělávání učitelů ve Zlínském regionu)
Studijní opora pro předměty Mentoring jako nástroj profesní podpory I., II.

 


2019

1) Základy ICT
Studijní opora k předmětu Základy ICT.

2) Základy ICT II.
Studijní opora k předmětu Základy ICT II.

3) Elektronická učebnica pedagogického výskumu
Studijní opora k předmětu Metodologie pedagogického výzkumu, Výzkumný projekt I., Analýza dat v kvalitativním výzkumu a Akční výzkum v podmínkách předškolního vzdělávání.

4) Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků
Studijní opora k předmětům Statistické metody zpracování dat, Metodologie pedagogického výzkumu.

5) Teorie a metody rozvíjení matematických představ v předškolním vzdělávání
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení matematických představ v předškolním vzdělávání.

6) Integrované vzdělávání v podmínkách MŠ
Studijní opora k předmětu Integrované vzdělávání v podmínkách MŠ.

7) Autoevaluace mateřské školy
Studijní opora k předmětu Evaluace v předškolním vzdělávání.

8) Pedagogická psychologie
Studijní opora k předmětu Pedagogická psychologie.

9) Psychodidaktika
Studijní opora k předmětu Psychodidaktika v MŠ.

10) Společenskovědní vzdělávání v předškolním věku
Studijní opora k předmětu Společenskovědní vzdělávání v předškolním věku.

11) Spolupráce mateřské školy a rodiny
Studijní opora k předmětu Analýza spolupráce MŠ a rodiny.

12) Předškolní edukace a dítě: výzvy pro pedagogickou teorii a výzkum
Studijní opora k předmětu Specifika vzdělávání 5letých dětí v MŠ.

13) Metodická příručka pro zpracování diplomových prací pro magisterský studijní obor Pedagogika předškolního věku
Studijní opora k předmětům Diplomový seminář, Prezentace výzkumných zjištění k diplomové práci.

14) Akademické psaní
Studijní opora k předmětu Akademické psaní.

15) Podnikatelské aktivity. Základy podnikatelství
Studijní opora k předmětu Podnikání a řízení organizací.

16) Sociológia detstva
Studijní opora k předmětu Sociologie dětství.

17) Teorie a metody rozvíjení gramotnosti v předškolním vzdělávání
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení gramotnosti v předškolním vzdělávání.

18) Základy školského managementu a řízení školy
Studijní opora k předmětům Management v MŠ, Školská legislativa a dokumentace, Řízení vzdělávacích institucí. 

19) Learners with Special Educational Needs in EFL Classroom: Towards the Inclusive Education Environment
Studijní opora k předmětům Odborná komunikace v cizím jazyce pro učitele I, Odborná komunikace v cizím jazyce pro učitele II.

20) Komparativní pedagogika
Studijní opora k předmětu Komparativní pedagogika. 

21) Význam primární logopedické prevence v rozvoji řečových a jazykových schopností dětí předškolního věku
Studijní opora k předmětu Logopedické problémy v MŠ.

22) Self efficacy v edukačných súvislostiach
Studijní opora k předmětu Teorie předškolního vzdělávání.

23) Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula
Studijní opora k předmětům Specifika vzdělávání dětí mladších 3 let v MŠ, Alternativní přístupy v předškolním vzdělávání, Analýza kurikula předškolního vzdělávání.

24) Běžné onemocnění v MŠ
Studijní opora k předmětu Medicínská propedeutika.

25) Přírodovědné vzdělávaní v MŠ – I. část
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení přírodovědného vzdělávání u dětí předškolního věku.

26) Přírodovědné vzdělávaní v MŠ – II. část
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení přírodovědného vzdělávání u dětí předškolního věku.

27) Přírodovědné vzdělávaní v MŠ – III. část
Studijní opora k předmětu Teorie a metody rozvíjení přírodovědného vzdělávání u dětí předškolního věku.

28) Začínající výzkumník
Studijní opora k předmětům Výzkumný projekt I, Výzkumný projekt II.

29) Odklady povinné školní docházky v perspektivě učitelek mateřských škol
30) Proč se chci stát učitelkou v mateřské škole? Pohled kvalitativního výzkumu

Fakulty a součásti

Zavřít