Aktuální informace: COVID-19
Změna režimu výuky a pracovního režimu na FHS UTB ve Zlíně v důsledku epidemie COVID-19:
Milí studenti, v návaznosti na Rozhodnutí děkana RD/01/2022 Změna režimu výuky a pracovního režimu na FHS UTB ve Zlíně v důsledku epidemie COVID-19 dochází od 28. února 2022 ve studijních programech realizovaných na FHS k opětnému přechodu na prezenční způsob výuky. Tuto změnu umožňuje vývoj pandemické situace.
Jsme rádi, že se zase budeme moci setkávat v budově fakulty. |
Aktualní směrnice:
- RD/01/2022: Změna režimu výuky a pracovního režimu na FHS UTB ve Zlíně v důsledku epidemie COVID-19
- RR/2/2022: Testování zaměstnanců UTB a další opatření spojená s předcházením šíření onemocnění COVID-19 na pracovištích UTB
Kontaktní osoba zodpovědná za komunikaci se studenty a zaměstnanci o praktických pokynech a aktuálních opatřeních vydaných UTB ve Zlíně:
Děkan FHS
Mgr. Libor Marek, Ph.D.
Kontaktní osoba pro komunikaci TEL:+420 576 032 001 Mobil:+420 733 690 443 E-mail: covid@fhs.utb.cz Kancelář:U18/610Více informací zde na stránkách UTB.