FSR FORD
Osobně vnímaná zdatnost učitelů mateřských a základních škol v kontextu jejich odolnosti vůči změnám
- Registrační číslo: FSR FORD 5-6 /2021-23/FHS/001
- Řešitel: prof. RNDr. Anna Tirpáková, CSc.
- Doba řešení projektu: 01.07.2021 – 31.12.2022
- Anotace: Cílem projektu je zjistit, jak osobně vnímaná zdatnost učitelů mateřských škol a základních škol koreluje s jejich odolností. Projekt je zaměřen na empirický výzkum, jehož cíli je zjistit self efficacy učitelů mateřských a základních škol a analyzovat a porovnat míru odolnosti vůči změnám u těchto učitelů. Výsledky výzkumu mají potenciál odkrýt málo poznané stránky odolnosti učitelů mateřských a základních škol a jaká je jejich osobní vnímaná zdatnost. Projekt bude realizován ve čtyřech klíčových etapách od přípravy dotazníků, zpracování a analýzy získaných dat k jejich interpretaci. Dále výsledky projektu přinesou publikační výstupy, které budou ve formě článku v časopise indexovaném v databázi Web of Science. Výsledky projektu mohou posloužit k modifikaci akreditačních programů učitelského zaměření, nasměrovat strategické dokumenty rozvoje školství ve Zlínském regionu a k přípravě nabídky kurzů celoživotního vzdělávání.