UTB

Fakulty a součásti Otevřít navigaci

Bakalářské studium

Německý jazyk pro manažerskou praxi

Kdo by nechtěl být úspěšným manažerem! Je to ale tak jednoduché, jak to vypadá? Může být, ovšem pouze když k tomu získáte tu správnou kvalifikaci.

Pokud si zvolíte tento obor, čeká na vás kombinace jazykových předmětů neboli filologie s předměty zaměřenými na manažerskou praxi. Obě součásti, jak filologická, tak manažerská, jsou ve výuce vyváženy. V dnešní silné konkurenci tak získáte výhodu výborného jazykového vybavení s orientací na management, a tudíž náskok před ostatními. Součástí studia jsou i prakticky zaměřené předměty překladu a základů tlumočení, samozřejmostí je také získávání dovedností z oblasti výpočetní a informační techniky.

Práce referentů či manažerů v zahraničním obchodě, v nadnárodní firmě či asistentů anebo překladatelů třeba v orgánech Evropské Unie vám může přinést cenné životní zkušenosti. Ať už se rozhodnete jakkoliv, studium oboru Německý jazyk pro manažerskou praxi vám jednoznačně zvýší šance získat povolání, jaké si přejete.

Tak proč studovat právě Německý jazyk pro manažerskou praxi?

Studium tohoto oboru je cesta na nejvýznamnější pracovní trh v Evropské unii.

Naši absolventi pracují u nejvýznamnějších německých firem přímo v Německu, jako je třeba Siemens.

Rostoucí zájem německých a rakouských firem v regionu, ale i v celé České republice o odborníky se znalostí právě německého jazyka.

Německá ekonomika je nejsilnější v Evropě a česká ekonomika je s ní silně provázaná, Německo je naším nejdůležitějším obchodním partnerem.

Německo a Rakousko poskytují studentům řadu atraktivních stipendií umožňujících jim strávit klidně i dva semestry v zahraničí.

Na jaké předměty se můžete těšit?

  • Odborný německý jazyk
  • Jazyková cvičení
  • Základy překladu a tlumočení
  • Prezentační dovednosti
  • Obchodní korespondence
  • Dějiny německy mluvicích zemí
  • Německá literatura
  • Morfologie a syntax
  • Lexikologie
  • Odborná komunikace v angličtině
  • Odborná praxe
  • Základy účetnictví
  • Základy práva
  • Základy financí
  • Podniková ekonomika
  • Marketing
  • Management
  • Komunikační praxe
  • Informační technologie

Kde najdete po studiu uplatnění?

  • Soukromé i státní podniky se zahraniční účastí
  • Peněžní ústavy
  • Reklamní nebo eventové agentury
  • Firmy nebo instituce komunikující v angličtině

Forma studia: prezenční

Zavřít

Fakulty a součásti