O nás
- Pracovníci centra realizují základní a aplikovaný výzkum v souladu s jeho výzkumným zaměřením;
- podílí se významnou měrou na publikačním výkonu fakulty;
- projektují a řeší výzkumné projekty, poskytují podporu při podávání projektových žádostí;
- v oblasti výzkumné metodologie poskytují konzultace a realizují vzdělávací aktivity;
- poskytují služby v oblasti zpracování a vyhodnocení dat;
- monitorují příležitosti a poskytují informace o vyhlášených výzvách pro podávání projektů financovaných z dotačních programů mimo fakultu
- vyhledávají možnosti mezinárodní spolupráce v oblasti vědy a výzkumu;
- zabezpečují chod a vydávání časopisu Sociální pedagogika | Social Education indexovaného (mimo jiné) v databázi ERIH Plus.
Vybrané publikace:
Vaculíková, J., Kalenda, J., & Kočvarová, I. (2020). Hidden gender differences in formal and non-formal adult education. Studies in Continuing Education. https://doi.org/10.1080/0158037X.2020.1732334
Kalenda, J., Kočvarová, I., & Vaculíková, J. (2019). Determinants of Participation in Nonformal Education in the Czech Republic. Adult Education Quarterly. https://doi.org/10.1177/0741713619878391
Karger, T. (2019). The Meaning of Sharing in Free Software and Beyond. Information, Communication & Society. https://doi.org/10.1080/1369118X.2017.1418016
Hanková, M. & Vávrová, S. (2017). Sociální potřeby středoškoláků s vrozeným tělesným postižením: opomíjený aspekt edukační praxe. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Dostupné z: https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/41580
Hanková, M. & Vávrová, S. (2016). Partnerské vztahy očima mladých dospělých s vrozeným tělesným postižením. Praha: Grada Publishing.
Vávrová, S., Hrbáčková, K., & Hladík, J. (2015). Porozumění procesu autoregulace u dětí a mladistvých v institucionální péči. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.